środa, 17 października 2012

Mały biust - czyli jak pozbyć się kompleksów


Hej dziewczyny! Witajcie ponownie! 
Jak już wiecie z poprzedniego posta, dzisiaj coś dla tych z nas, które borykają się z problemem małego biustu. Małe lub wolno rosnące piersi są powodem zmartwień wielu kobiet. Wiem coś o tym, bo sama w wieku dwunastu/trzynastu lat byłam płaska jak decha. Teraz jestem za to zadowolona z mojego biustu :D (rozmiar 70 B)

Na początek - Może słyszałyście to wiele, wiele razy, ale to bardzo ważne więc ja też to powiem! 
KAŻDA Z NAS DORASTA WE WŁASNYM, INDYWIDUALNYM TEMPIE!

Bardzo często około dwunastoletnie dziewczyny mają problem czy zacząć już nosić stanik. Wszystkie koleżanki mają już porządny biust i przede wszystkim noszą staniki a im głupio na wf-ie lub po prostu w obcisłej bluzce "bo coś się tam już odznacza", a stanik jeszcze za duży i niepotrzebny.
W tym wypadku polecam TOPIK. Gdzie taki kupić? Ja osobiście przez długi czas nosiłam bawełniane z KapAhl'a. Bardzo wygodne, przydatne polecam. W dodatku w wielu kolorach. Występują w dwóch fasonach:

Czarny Top, Single jersey, , , : , KappAhl,...Czarny Top, Single jersey, , , : , KappAhl,...

Jeśli jednak w biuście jest już odrobinę więcej polecam bardzo, bardzo firmę Key (www.key.com.pl- stona internetowa i www.key4u.pl - sklep internetowy).
Tu także polecam dwa fasony:
 
                             
Rosnące piersi są niezwykle delikatne, a także często bardzo bolesne. W związku z tym staniki czy topy powinny być idealnie dopasowane i zrobione z delikatnych materiałów. 

Okey, przejdźmy do dalszej części :)
Masz już mały biust, ale jesteś np. bardzo szczupła. Skąd wziąć stanik z bardzo małą miseczką (w tym przypadku AA) i bardzo małym obwodem (65). Otóż powracamy do firmy Key! Mają naprawdę ładne, żywe kolory (ja osobiście o wiele bardziej wolałabym taki stanik jak za chwilę pokażę, niż jakiś babciowaty, koronkowy, za duży i w dodatku drogi bo np. z Triumpha).
Przedstawiam kilka propozycji :)  
 
                                            

Wszystkie z podanych propozycji posiadają rozmiar 65 AA i większe (do 80 BB). Jest jeszcze wiele więcej fasonów i rodzai!

                       SPRAWDŹ - www.key4u.pl

5 komentarzy:

  1. No nareszcie! Długo czegoś takiego szukałam. Mam 14 lat i biust mam nie za duży :(
    Nigdzie nie mogłam znaleźć takich "większych" topów. Z kategorii nr.2 (tych z keya) kupię sobie ten drugi (biały). Świetny blog, mam nadzieje że będziesz go pisać

    OdpowiedzUsuń
  2. W KEY'u są naprawdę fajne staniki, jest ich mnuuustwo!
    Chciałabyym taki, ale dla mnie jest za mały rozstaw miseczek i mnie uwiera :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, naprawdę dobry pomysł.
    Jestem mamą dziesięcioletniej dziewczynki i od dawna szukałam dla niej czegoś takiego jak te topiki. Na stanik jeszcze za mała, ale już pod bluzką się jej coś tam odznacza.
    Nie wiem co lubią nastolatki, ale warto coś takiego pokazać niektórym mamą z podobnym co ja problemem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. 65AA okazało się na mnie za małe! A mam 10 cm różnicy. Sklepy stacjonarne, które sprzedają 65A lub 65B ze świecą szukać...

    OdpowiedzUsuń